Bu Blogda Ara

15 Aralık 2015 Salı

BUDDY VALASTRO

Hiç duydunuz mu, televizyonda denk geldiniz mi bilmem ama, benim tiryakisi olduğum bir program CAKE BOSS.
Valastro, 2013 Jersey City Belediye Başkanlığı Açılış Töreni'nde.

 Pastacılar kralı Buddy Valastro. Cake Boss'un başrolünde ve Carlo's Bake Shop'un sahibi. İlk seyredişim tamamen tesadüf oldu, ama daha sonraları vazgeçemez oldum. Zaten şov o kadar popüler olmuş ki, ardından yedi tane daha pastane açılmış.
O kadar keyifli ve ilham verici bir program ki, bazen ben de bir pastacı dükkanı açsam mı acaba diye düşünmedim değil doğrusu.
Buddy'nin fırınında çalışan herkes, pasta değil sanat yapıyor. Aile fırını gibi zaten, çalışanların içinde  kardeşleri de var, eşi ve sevimli çocukları da arada fırına gidip geliyorlar.
cake boss family !!!!!!!:

 Seyrederken gerçekten ekrana kilitleniyorum. Benim için o kadar keyifli ki. Pasta ile neler neler yapılabiliyor, bir kek ne şekillerde sunuma hazırlanabiliyor inanamazsınız.
Müşteriler geliyor, Buddy hepsiyle tek tek görüşüyor, istedikleri pastanın kriterlerini dinliyor, ardından mutfağa geçiyor ve yaratmaya başlıyor. Yaratıcılığı sınır tanımıyor gerçekten. O kadar özel bir hale getiriyor ki pastaları, müşterileri bile çoğu zaman ortaya çıkardıklarına inanamıyorlar.
İşte sizlerin de seyretmenizi şiddetle önerebileceğim şovdan, Buddy ve ekibinin yaratıcılıklarına bazı örnekler:





Crazy Paris cake by Buddy Valastro from TV show "Cake Boss"!    Résultats Google Recherche d'images correspondant à http://static.ddmcdn.com/gif/cake-boss-411-flower-show-cake.jpg:


") saw this in cake boss:


Cake Boss Cakes - Bing Images:


cake boss cakes | awesome cake boss love watching cakes unique cake boss cakes:


Cake boss:





cake boss cakes.... cakes effin sweeet literally:


most amazing cake boss -Cake Boss Cakes:



The Cake Boss Wedding Cakes:



Cake boss slurpy cake:


Cake Boss Wedding Dress Cake:



Cake Boss! Cake by Lucia Busico:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder