Bu Blogda Ara

15 Aralık 2015 Salı

HERŞEY YOLUNDA!

Evet herşey harika gidiyor, arkadaşlarımın ve kızımın yardımlarıyla evim epey toparlandı. Eşya kolileri bir bir boşalıp evden uzaklaşıyorlar. Hatta bugünün sonunda, salonun halısını bile yaydık. Artık eve ayakkabılarla girmek yasak. Yorgunum ama çok keyifliyim aynı zamanda. Yeni bir başlangıç demiştim ya yeni bir eve taşınmak, gerçekten iyi hissediyorum.
Bu arada kahve molalarında da internette gezinmeyi ihmal etmiyorum tabii ki. Bugün de çok sevdiğim ahşap ev resimlerine gözüm takıldı. Nasıl güzel olur ahşap evler, hele bir de şöminesi olursa tadından yenmez.
Yemyeşil ormanların içinde konumlanmış sıcacık ahşap evler. Western fimlerinde çok görürdük eskiden. Sıcacık aileler yaşardı o evlerde.


Ahşap evler ouml;ncelikle farklı ve guuml;zel yıllarca:



Dağ Evi Dekorasyon Örnekleri:


Çok severim şömineleri ben gerçekten.

















Gerçekten muhteşem bu  ahşap evler. Düşünün ki bir göl kenarında, yemyeşil ağaçların içindeki evinizde, elinizde kitabınız, kahveniz, çıtır çıtır yanan şöminenin karşısında huzurla oturuyorsunuz. Ben bayılırım, çok güzel olurdu.




https://www.tumblr.com/dashboard:

,
Kitabımı aldım ben gidiyorum arkadaşlar.
Görüşürüz yine en kısa zamanda...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder