Bu Blogda Ara

14 Aralık 2015 Pazartesi

YENİ BAŞLANGIÇLAR...

Selamlar sevgiler.....
Parise kızımın yanına gitmeden önce taşındığım ,  ama yerleşemeden bıraktığım yeni evime döndüm yirmi beş gün sonra. Harika bir paris macerasından sonra ,  güzel bir enerjiyle , kaldığım yerden dolu dizgin hayata devam ediyorum ya da edeceğim diyelim. Bugüne kadar tam altı kere ev değiştirdim. Bu yedinci oldu. Ben tebdili mekanda ferahlık vardır sözüne inananlardanım. Yeni bir evin güzel enerji ve mutluluk getirdiğine inanıyorum. Hayatımızın ve dolayısıyla da kendimizin yenilenmesi için ev değişimi bence süper oluyor.
Neyse fazla uzatmayayım. Tek başıma gittiğim Paris ten noel tatiline girmeleri nedeniyle güzel kızımla birlikte döndük. Üç hafta kadar bizimle kalacak kızım. Çok mutluyum tabii. Evlat nasıl da güzel birşey. Her anne kız gibi arada atışsak da kızımla ,  aslında çok güzel vakit geçirebiliyoruz. Birlikte film seyrediyor ,  müzik dinliyor ,  dertleşiyor ,  yaramazlık yapıyor ,  dans ediyor ,  bol bol da gülüyoruz. O benim herşeyim.( aslında herşeyimiz :) )
Evet artık işe başlama zamanı. Artık evime yerleşsem iyi olacak. Bu arada ,  ev düzenleme ile  ilgili bazı pratik fikirleri sizinle paylaşmak istiyorum bu sayfamda. Ben çok beğendim umarım hoşunuza gider sizin de.



Tasarımda Yaratıcı Fikirler TASARIMDA YARATICI FİKİRLER tasarımda yaratıcı fikirler resim galeri:




small bathroom storage:




30 Creative and Practical DIY Bathroom Storage Ideas:







Lovely Plant Holders Repurposed in Bathroom - 30 Brilliant Bathroom Organization and Storage DIY Solutions:



Awesome Idea. -30 Creative and Practical DIY Bathroom Storage Ideas:




They also hold two rows of nail polish perfectly, if you’ve got an overflowing collection.:




Evinizi Dağınıklıktan Kurtaracak 21 Güzel Fikir:



Görüşmek üzere diyelim :)






2 yorum: