Bu Blogda Ara

25 Nisan 2016 Pazartesi

HAYAT ÇOK GÜZEL

Karanlık, sıkıcı, soğuk havalara veda ediyoruz hızlıca. Ne güzel!!! Güneş bize göz kırpıyor artık, bütün parlaklığı ve sıcaklığıyla. 
güzel hava ile ilgili görsel sonucu
Herşey de havalar gibi güzelleşse, insanlar eskisi gibi iyi huylu olsa, çocuklar ağlamasa, anneler ağlamasa, gencecik canlarımız ölmese, mutlu olabilsek, ama çok mutlu olabilsek keşke... 
Evet pozitif düşünelim, güzel şeyler isteyelim, karamsarlığı bir kenara bırakalım, hep birlikte güzel günlerin mücadelesi için gayret gösterelim. 
Ne yapabiliriz demeyelim, ilk önce kendimize gülümseyerek başlayalım günlerimize, sonra da derin bir nefes alıp sahip olduklarımıza bir bakalım şöyle. İnanıyorum güzel günler çok yakın!!!
Her sabah kalktığımda aynaya bakıp kendime günaydın diyor, gülümsüyor ve yine yeni bir güne uyandığım için şükrediyorum. İnsanlar bana hayret ediyor, ama ben onlara daha çok hayret ediyorum. Yaşanılan  memnunsuzluk, mutsuzluk, huysuzluk, negatiflik, ne kimseyi  zengin eder, ne de hayatlarına bir artı daha ekler. Tam tersi, bence insan ruhunu girdaplara sokar, kendi kendileriyle savaşır hale gelirler ve mutsuzluk daha çok mutsuzluk getirir, negatif düşüncelerse bütün negatifleri kendilerine ve çevrelerine çekmekten başka işe yaramaz.
Canım ne isterse onu yapmalıyım oysa ki. Kitaplar hayatımın çok önemli yerini kaplıyor. 
Her bir kitapta o kitabın karakterini yaşıyorum. Keyfim yerindeyse biraz daha ciddi kitaplar okumayı tercih ediyorum. Çünkü okuduğum kitap benim ruhumu daha da aşağılara çekmesin, Ama moralim bozuk, keyfim de pek yoksa (çok ender yaşasam da bu halleri ) eğlenceli,çılgın kitaplar seçiyorum kendime, işte o zaman ruhumu bir nevi tedavi ediyorum ve gülümsüyorum. 
Şiddetle tavsiye ederim sizlere de.... Ben gülümsemeyi seviyorum, hatta kahkaha atmayı seviyorum. Hayatımızda problemler, pürüzler olmuyor mu, oluyor elbette ama, bunları çözmek için karalar bağlamamız gerekmiyor ki. Olumlu düşünceler her zorluğu kolaylaştırıyor.
Canınız hiçbirşey istemiyorsa, moraliniz düşükse, sakın eve kapatmayın kendinizi, üzerinize geçirin rahat birşeyler, çıkın sokağa.... Yürürken etrafınıza bakın, çocuklara, yaşlılara, insanlara gülümseyin,Nefes alın, kuşları, kedileri, köpekleri seyredin, gökyüzüne bakın, ağaçlara bakın... Nasıl ferahladığınızı, içinize mutluluk dolduğunu göreceksiniz.
doğaya gülümseyen  kadın çizimleri ile ilgili görsel sonucu

Evinizde bir müzik açın, ne olduğu önemli değil, hangi tür seviyorsanız... Mutfağa girin ve o güzel müziğin eşliğinde yemek pişirin sevdiklerinize. Yalnızsanız da farketmez, pişirin ve komşunuza ikram edin. Emin olun bu da sizi mutlu etmeye yetecektir.
 
Hayat o kadar güzel ki.... Hiçbir anı kaçırmadan yaşamayı istiyorum, siz de isteyin.....
Gülümseten günler diliyorum hepimize. Yine görüşeceğiz, sevgiyle kalın !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder