Bu Blogda Ara

13 Şubat 2018 Salı

Beynim fazla mesai yapıyor ...

Bazı zamanlar vardır hani,  canınız hiçbirşey yapmak istemez, boş boş oturup ne yapacağımızı düşünürüz. Bazen de o kadar çok şey geçer ki aklımızdan, hiçbir şeyi yapamayız. Bu aralar işte tam böyle bir şey yaşıyorum.
İnternette gezinirken (bu aralar özellikle pinterestte çok vakit harcıyorum :) ) çok şahane fikirler buluyorum, ama bu fikirler o kadar çok oluyor ki, bu çokluk beni engelliyor.
Örgü örmeyi çok seviyorum, birşey örerken birden kendimi kalkmış minik mumluklar yapmak için alçı karıştırırken buluyorum... Deniz kenarından topladığım birkaç taşı boyamaya başladım mesela , müthiş keyifli...







 Bir de şu duvarlara yapılan alçıdan kabartma manzaralar var ya hani, onları da yapmayı kafaya koydum bu arada, tam şöminenin üzerindeki duvarın bu işe uygun olabileceğine karar verip resmi çizdim bile, şimdi yapılmayı bekleyen bir duvarım da var...



барельеф на стене - Hľadať Googlom  
Üst resimdeki gibi ama benim ilk işim olacağı için daha amatörce olur muhtemelen. Bitince paylaşırım sizlerle...

Bütün bunları yaparken birden kendimi mutfakta buluyorum, çünkü o anda gözüme ilişen, ya da aklıma takılan bir tarifi denemem şarttır :) Yemek yapmak da bu arada en büyük zevklerimden biri. Saat kaç olursa olsun, gece gündüz fark etmez, benim mutfağımdan kek, börek, yemek kokuları gelebilir. 
Sanki beynim bir bilgisayar ve arka planda birçok program çalışıyor gibi geliyor bazen.
Olsun ama, çok keyifli. Tahmin edersiniz ki hiç canım sıkılmıyor böyle zamanlarda...
Ama  favorilerimden biri kitap okumak tabiiii..... Kitaplarımı da hiç ihmal etmiyorum.
Şu sıralar Laura Esquivel'i keşfettim. Acı Çikolatayla başladım ve bayıldım.


acı çikolata ile ilgili görsel sonucu


Şimdi de, Lupita Ütü Yapmayı Seviyordu isimli kitabını okuyorum.

lupita ütü yapmayı seviyordu ile ilgili görsel sonucu
<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script> <script> (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({ google_ad_client: "ca-pub-6185428750872874", enable_page_level_ads: true }); </script>


Kitapların detaylarını bir dahaki yazımda vereceğim....

Şimdilik hoşçakalın.... 
Hayatla kalın..... 
Sevgiyle kalın.....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder